Glad Påsk!

I min påsklåda på vinden finns det inte speciellt många saker. Lite pynt att hänga i riset, påskägg till godis och några porslinskycklingar. Jag vet att jag skrivit det förrut men jag är inte speciellt förtjust i saker som inte har en funktion. Visst funktionen kan vara att det är en fröjd för ögat... men anledningen är nog att jag verkligen inte gillar att damma.

Nu till saken: i min låda finns det också en kyckling med huckle som man kan lägga godis i. Hon är så söt! Jag har haft den så länge jag kan minnas. Självklart är hon på plats även denna påsken och självklart med de allra godaste chokladäggen i.

Puss i påsk!
  



Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0