Fredagskväll

Alla barnen ligger och snusar i sina sängar. Sambon är och lyxar på kick off hela helgen. Huset knakar något i skrymslen och vrår. Faktum är att vi bor i ett spökhus. Nej! Nu börjar jag tänka på det. Inte bra! Bättre att tänka på något annat.

Imorgon intas fotbollsplanen av Adam annars har vi inget planerat. Känns inte som om det är läge att planera in mer. Det är fullt upp med att lyckas få fram frukost, lunch, middag, en och annan amning, fotbollsväska... Jag beundrar verkligen ensamstående med barn.

Jag ville egentligen bara önska Er Alla en riktigt





Eget kollage och lånat hjärta från vimsadekor


Förresten! Jag har ett tips. Klicka här. Jag lovar drag på smilbanden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0