Blommor





Förra veckan var jag, mamma och Liten på loppisrunda i en av glasrikets små byar. På en hylla stod dessa åtta tallrikar från Gustavsberg och såklart fick de följa med mig hem. Det är ett litet dilemma jag har. Ska jag behålla dem själv eller ska jag sälja dem i butiken? Eftersom jag bara vill sälja saker i min butik som jag själv tycker om hamnar jag ofta i dilemmat. I just det här fallet var det inte så svårt. De var helt enkelt mina och vi behöver fatiskt nya tallrikar. *Host* Precis... våra gamla tallrikar från IKEA är inte så fina längre. Faktiskt. 


Kommentarer
Postat av: Farmor

De var fina men har du tänkt på disken. Kanske inte så bra i maskin. Behåll du de gamla tycker en lättvindig svärmor.

2011-12-12 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0