Äntligen!



Inatt kl 01.58 hände det äntligen. Vi har sagt "efter sommaren", näpp. "Efter jul då", näpp. "Efter denna sommaren då", näpp. "Men efter denna julen måste det bli", japp. Hör och häpna min webshop ligger ute till beskådande... ja självklart får man handla också. Om man vill. Det tog lite längre tid än vi trodde, men det blir inte alltid som man tänkt. Vi, är jag och min IT-avdelning. Visst låter det tjusigt?! Jag hade aldrig klarat det utan min IT-avdelning. Så tack älskade sambo för att du finns!!!

Glädjen är stor, vill jag lova. Men känslan av att gå på gungfly är också stor får jag erkänna. Trots mitt starka IT-stöd. Det är mycket som är nytt i min värld just nu. Jag ber Er därför om tålamod. Barnsjukdomar kan förekomma. Jag skulle också bli tacksam för Era kloka råd. Utan dem är det svårt att utvecklas.




Foto: Fredric Johansson


Välkommen in i min butik finafynd.com!  


Kommentarer
Postat av: Helen

Din sida ser jätte fin ut. Grattis!

2011-02-13 @ 20:44:19
Postat av: Helen

Din sida ser jätte fin ut. Grattis!

2011-02-13 @ 20:44:36
Postat av: Tina

JOHANNA!

Grattis till allt som händer i ditt liv, jag blir både rörd & berörd över att få klicka mig fram i ert nya företag & av att få läsa din blogg. Du skriver på ett härligt sätt & du förmedlar känslor på ett äkta & läsvärt sätt. Ha de bäst, du förgyllde min söndag. KRAM Tina

2011-02-13 @ 20:50:56
Postat av: Johanna

Vad söta Ni är! Tack!!!

2011-02-14 @ 09:36:31
URL: http://finafynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0