Äntligen!!!




Japp, det här är sanningen. Så här ser det ut hemma hos oss. Det är de två sista rummen vi har kvar att renovera. -Vaa?! Ska du verkligen visa upp våra råtthål? utbrast Fredric när jag visade bilderna till dagens inlägg. -Tänk vad fint det kommer att bli när det är färdigt! Då förstår man ju hur stor skillnaden är, svarade jag. För nu är det äntligen dags! I helgen ska vi riva ut allt och på tisdag kommer snickaren. Svart golv, vita väggar, torktumlare, vit toalett, en doft av rent och fräscht... och inga råttor! Fredric påstod att det bara var en söt liten mus men jag tyckte allt att det såg ut som en råtta. 

Foto: Johanna Alvemo - vill bara tillägga att jag står bara ett steg från Isabella när jag tar bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0