Jag bara inte kan låta bli...

att skriva om det roliga som hänt!

finafynd.com finns nu även på en hylla (eller rättare sagt två!) hos vår grönsakshandlare här i byn. Gissa om jag tycker det är spännande!


Det som finns på hyllorna finns alltså inte i webbutiken så jag tycker absolut att Du ska ta en liten tripp till Kolboda och köpa goda närodlade grönsaker, honung, glass från Glass-Olle, ett egendesignat kakfat från en annan pysslande tjej i byn... och kanske ett fint fynd från just "min" hylla.

Öppettiderna är kl 14-18. Nästan varje dag.

Ha en fortsatt härlig sommar alla fina läsare! 


foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer
Postat av: erica

åhhhh vad roligt, grattis! hoppas du har ett bra sommarlov <3 kram

2011-07-19 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0