Med bus i blick!

Tiden går så himla fort! Tänk att Liten snart är fem månader. FEM månader! Hon är ju fortfarande nyfödd. Vadå? Smakportioner? Redan?! Jag kommer ihåg när Adam var bebis och det är elva år sedan. Tänk om han väljer att gå gymnasiet någon annanstans. Då flyttar han hemifrån om fyra år! Jag blir helt deppig när jag tänker på det. Alla säger att man ska njuta och ta till vara på småbarnsåren. Och visst är det så. Jag skulle vilja skjuta allt annat åt sidan och bara kunna ägna mig åt barnen. Men så funkar inte livet. Min stora fasa är att när jag ser tillbaka på barnens uppväxt ska känna att jag inte fanns där. Att jag bara jobbade, städade och tjatade...

Den här bilden säger allt om Liten. Fem månader och redan ett litet bus!




Foto: Johanna Alvemo


Kommentarer
Postat av: gunilla

Vilken liten godbit. Kramar till er.

2011-03-16 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0