Helgbestyr

Helgen har gått i den vita färgens tecken. Klarblå himmel gjorde de bästa förutsättningarna för målning av vindskivor. Bäst hade varit att måla dem innan de sattes upp. Jag vet. Men nu blev det inte så... till Fredrics lycka! Nu fick det bli målning från lift istället.




Benen skakade, hjärtat bankade och kallsvetten pärlade sig i pannan men baske mig det bara skulle gå. Och det gjorde det. Korgen gungade och svajade men jag lyckades måla ända upp i nocken trots att jag får dödsångest på höga höjder. Varför då utsätta sig för detta, tycker nog många?! På något sätt måste jag alltid utmana mig själv. På gott och ont. Det är faktiskt okej att ha svagheter. Jag vet. Jag duger bra iallafall!
  



Liten fick en blå gunga, av mormor och morfar. Liten älskar att gunga!




Foto: Johanna och Fredric - finafynd.com 


Kommentarer
Postat av: emma

BRA gjort Johanna!!!

Va fina dom blev,va tur att Fredrik fick en "leksak" som förenade nytta med nöje

Alt går bara man ge sej fanken på det.



Hör av dej om vi kan ses n´ån ting

2011-05-10 @ 13:24:04
URL: http://har ingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0