Viktigt!

Den 7:e november är det kladdkakans dag. Det vill säga imorgon!





Helgen har gått precis lika fort som den brukar. Visst är det märkligt. Onsdag och torsdag segar sig fram men lördag och söndag är över innan man hinner blinka. Fredric har spacklat och slipat och spacklat och slipat vår glasveranda. I fredags hämtade jag tapetrullarna hos Flügger. Ljusblå med blomrankor som ser ut att vara målade med blyerts. Jag hade från början tänkt mig en blommig, färgglad tapet men efter massor av bläddrande i pärmar blev det denna. Planen är att tapeterna ska upp nästa helg. Längtar!

Jag har lovat mig själv att vara lite mer nyttig nu i veckan. Kanske inte så mycket fika och så. Men vad händer då?! Jag måste börja veckan med en härlig fika. För är det kladdkakans dag så är det!

Foto: lånad från google


 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det låter fint, jag ser fram emot att se det.

2011-11-07 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0