Möblemang

Ikväll har jag suttit och fnulat lite med butiken. Äntligen! Jag har så många idéer ska ni veta. Men tidsnöd råder för tillfället. Om det är något som man verkligen vill göra tror jag inte man kan vänta på ett bra tillfälle utan man får bara bestämma sig för att nu skjuter jag allt annat tråkigt måste-göra åt sidan och gör det jag vill göra. Till saken...

Jag gillar verkligen möbler. Teakmöbler från 1960-talet, små bord med svängda ben, stora tunga chiffonjéer osv. Möbler från olika tidsepoker och därmed i helt olika stilar. Jag får nog medge att det är ganska svårt att få till någon slags helhet i ett hem när man tycker om alla sorters stilar. Hmm! Allra roligast tycker jag att det är att piffa upp en gammal bortglömd dammig möbel. Lite färg och tyg gör verkligen susen "på gamla kärringar". Så nu har jag bestämt mig för att sälja möbler i min butik. Möbler som jag absolut tycker ska få en ny chans. Gäststugan är proppfull av projekt så vänta bara.



 
Gå gärna in i butiken och kolla under artikelgruppen möblemang.


Foto: Johanna - finafynd.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0