Blossa





"I den nordliga midvintern sker det omtumlande mötet; två vita viner bryter av mot den rundade Arabicasmaken, medan det tredje förstärker kaffets karaktär. En ny upptäckt. En förening av mörkrostad elegans och Blossa starkvinsglögg."

När jag var gravid med Liten mådde jag illa av bara tanken på kaffe. Häromdagen när vi skulle fika var jag faktiskt lite kaffesugen så fram med favoritkoppen. Det är ju lite så att man är inte vuxen om man inte dricker kaffe men fy tusan, det smakade råttgift! Så jag tror inte att årets smak från Blossa passar mig. Men för er kaffedrickare går det att förbeställa glöggen här. Skynda - den brukar ta slut snabbt!

Bilden är lånad från Blossa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0