Den här måste ni läsa!





Jag är stamkund på vårt lilla bibliotek här i byn. Varje tisdag och torsdag. Ja, nästan iallafall. Det finns så många bra böcker att läsa. En del vill jag ha i min bokhylla men många går bra att låna på biblan. Filmer och spel till olika manicker finns ju också att låna. Jag vill verkligen gynna vår litterära myshörna. Just nu ligger det många böcker på mitt nattduksbord. Alkemins eviga eld av Anna Jansson, 3096 dagar av Natascha Kampusch, Pulver av Sara Blaedel, Svek av Karin Alvtegen... och några till. Kommer kanske inte att hinna läsa alla innan jag måste lämna tillbaka dem. Synd!

Den bok jag håller i min hand just nu innan jag somnar är nästa sak på min lista av Jill Smolinski och den är så bra. Ni vet när man kan läsa och läsa tills man inser att nu måste jag släcka för jag måste få tre timmars sömn iallafall. Den handlar om June som kör bilen i den trafikolycka som hennes vän Marissa dör i. June klandrar sig själv och lever i ett mörker enda tills hon hittar en lista som Marissa skrivit. 2o saker att göra innan jag fyller 25. June bestämmer sig för att utföra de punkter som finns kvar. För Marissas skull.

Läs den!

Foto: Johanna - finafynd.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0