finafynd i boden

Jag har länge gått och filurat på en idé. Eller rättare sagt en dröm. Drömmen om en egen butik. Förra sommaren märkte jag att min försäljning på en av gönsakshandlarens hyllor gick bra. Väldigt bra! Jag tror att många fortfarande vill klämma och känna på sakerna innan de slår till. Så tankarna har snurrat i min hjärna en lång tid. Det är ju nu när jag är föräldraledig som tidpunkten är som bäst. Jag tror att kombinationen webbutik och gårdsbutik är perfekt. Ja, butiken ska nämligen ligga inne på vår gård. I boden. Snickarboden. Verktyg och annat får kupera på andra sidan väggen. Just nu kanske man inte kan tro att det är möjligt att ha butik där inne. Men vänta bara... Lite färg gör susen på gamla hus. Det kommer bli jättefint!

Självklart kommer tankar som: tänk om ingen kommer till min butik. Tänk om de rynkar på näsan och vänder på klacken. Men då har jag iallafall försökt. Då tog jag iallafall steget att uppfylla min dröm. Jag gjorde mitt bästa. Så det är med skräckblandad förtjusning som jag någon gång innan midsommar öppnar portarna till finafynd i boden.



Fortsättning följer...

Foto: Fredric Johansson


Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul det låter med en butik på gården!!.Kommer hjärna till Din butik å klämmer å känner!!



Men e det nu så som Du befarade att "Dom" vänder på klacken(det får vi ju INTE hoppas),så kan du ju trösta dej med att du fick snicka´boa renoverad i allafall(för det var väl ETT av dina "små" sommarprospekt?!!



Sen har du ju resten kvar.... altan,stenplattsgång

å alt du skrev om.



Ha De Gott

Emma



Ps,Du vet väll att det e förbjudet med "BARNARBETE" (Finiss,Fniss)!!

2012-04-03 @ 22:21:01
Postat av: Johanna

Hahaha! Men Adam håller bara i kofoten... Precis min tanke, funkar det inte så har vi en väldigt fräsch snickarbod.



Du är så välkommen att klämma å känna!!!



Kram Johanna

2012-04-04 @ 22:31:44
URL: http://finafynd.com
Postat av: Tina

Du e så fräck johanna, vilket driv, vilken energi & vilken vilja. Jag e helt klart imponerad! Jag önskar dig ett stort lycka till & jag kommer, givet! kram

2012-04-05 @ 00:27:10
Postat av: Johanna

Äsch... men tack för fina ord Tina!!! Du är varmt välkommen! Kram Johanna

2012-04-05 @ 21:43:18
URL: http://finafynd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0