Nämen vad är det som står här?!

Länge länge har jag letat efter en mangelkorg. Igår hittade jag äntligen en riktigt fin till fyndpriset sjuttiofem kronor! Egentligen var det bara en hylla jag skulle ha. Inget annat. Men så stod den bara där. Självklart högg jag den genast med bankande hjärta och ett leende på läpparna. Hyllan ska jag ha till barnens böcker. Liten älskar nämligen böcker. Hon bläddrar i dem, hoppar på dem, biter i dem... Därför är jag nu på jakt efter en smalare hylla med luckor nedtill. Allra helst skulle jag vilja ha ett gammalt bokskåp men de är svåra att hitta och när man väl gör det kostar de alltid en hel del.

Min fina mangelkorg:




Jag tänkte att den skulle stå så fint i en hörna i vardagsrummet med några gosiga plädar och täcken i. Men Liten tyckte annorlunda...


Foto: Johanna - finafynd.com 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad gullig hon är. Du får nog vänta med allt som står lågt.

2012-02-03 @ 11:10:41
Postat av: Emma

Va söt hon e men va hade du räknat me kära du....Hi,Hi!!

Lägg hennes leksaker där i stället,jag sov i en så´n när jag va liten!!

2012-02-04 @ 18:27:04
Postat av: Helen

Fina kläder hon har, fniss.

2012-02-05 @ 15:12:56
Postat av: Johanna

Ja visst är hon världens finaste! Jag håller tummarna för att hon ska tycka att korgen och filtarna är jättetråkiga efter tag, så jag låter henne greja. Det är en perfekt bebissäng Emma!

2012-02-05 @ 20:10:15
URL: http://finafynd.com
Postat av: Tårögd pappa

Jag kan inte se mig mätt på de där bilderna... det är såååå mycket Isabella.

2012-09-21 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0