Pompa och ståt

Idag är det på dagen ett år sedan butiken finafynd.com lanserades. Egentligen borde jag ha ett hejdundrande firande. Såklart. Och det får det bli, i mitt hjärta. För det liksom bara försvann bland fotbollsträningar, ridträningar, danslektioner, middagar, Alla hjärtans dag, födelsedagar och minisemester. Japp! Vi var på semester i Göteborg i helgen. Melodifestivalen. Såklart. Jag tror att David Lindgren vinner hela alltet. Det är härligt att åka iväg på en liten semester då och då. Det behöver inte vara så långt. Bara nya vyer.

Jag kan också härmed meddela att utlottningen av mina hjärtan nu är klar. På sedvanligt sätt med lappar i burk. Tack alla fina läsare! Jag önskar jag kunde ge er alla varsitt hjärta. Det är ni värda. Allihop.
Vinnarna är.... Maria i Eskilstuna, Maja i Göteborg, Kurt i Grimsås och tro det eller ej men jag drog en lapp med mammas namn, Gunilla i Söderåkra. Grattis! Hjärtevinsten kommer snart i lådan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0