Semmelsurium

 



Tro det eller ej men jag höll på att missa semmeldagen. Hur snurrig får man bli?! Akut fick släta bullar och alla dess tillbehör inhandlas igår kväll. Hembakta bullar är godare. Det går inte att komma från men mumsigt var det iallafall.

Vad har mer hänt sedan sist? Barnen har sportlov den här veckan. Sportlov med slask. Inte för att jag ska klaga. Jag vill ju ha vår. Frukostarna är långa och sena. Idag åt vi pannkakor till lunch. Vi tar med andra ord dagen lite som den kommer.

Vad händer härnäst? Fotbollscup imorgon och loppis på söndag är det som är inplanerat. På loppisen ska jag sälja Litens urväxta barnkläder. Kul och lite nervöst. Faktiskt. Tänk om jag står där och ingen stannar upp hos mig och tycker om något av det jag säljer. Vilken mardröm!

Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0