Happy friday

Tänk vad en bukett tulpaner på köksbordet kan göra en glad!




Har ni tänkt på att det är fredagen den trettonde idag?! Det har jag. Jag får nog erkänna att jag tillhör det skrockfulla släktet. Men så läste jag i Barometern imorse att det sker nästan sju procent färre skador just den här dagen än under en vanlig genomsnittlig dag (enligt en olycksgranskning som försäkringsbolaget Trygg Hansa gjort). Däremot sker det fler bilstölder än vanligt. Varför då kan man undra?! Så egentligen kan man ju då sammanfatta det hela med att fredagen den trettonde är en turdag! Ja, om du inte är bilägare förstås...

Ha en riktigt fin helg!

Foto: Johanna - finafynd.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0