Idag är det en stor dag!

Alicia fyller nio år idag. Allra godaste frukosten och paket på sängen blev finaste starten på dagen. Picknick med varm choklad och chokladbollar. Kanske inte världens finaste picknickväder men med massor av kläder, fleecefilt, lä och vacker utsikt blev det hur bra som helst. I vår familj får man alltid välja middag på sin födelsedag. Alicia valde tortellini med bacon och gädde. Och hallontårta till efterrätt. Jag minns att jag knappt kunde somna kvällen innan. När jag var liten. Prasslet från köket innan tonerna från Ja må du leva hördes i trappan. Numera får jag tänka efter när jag ska tala om hur gammal jag är. Jag är född 1976 alltså måste jag vara...  



För inte så länge sedan vilade hon på samma gräsmatta medan pappa klipper gräset. Fast, få se nu, det är sex år sedan... hujedamej! Jag älskar verkligen den här bilden. Blir alldeles tårögd. Finaste Alicia! Grattis på din stora dag!  



Foto: Johanna och Fredric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0