Prinsessans nya kläder

Med stort självförtroende bestämde jag att jag skulle sy en klänning i den allra mjukaste velouren till Liten. Efter en hel del letande hittade jag då äntligen rätt mönster men oj... ingen barnlek för en nybörjare. Så det bidde ingen klänning. Det bidde ett par byxor.




De är inte helt perfekt sydda, om man experttittar nära. Jag vet. Men supernöjd är jag iallafall. Jag kunde. De blev lite stora så jag fick sy ett par till i rätt storlek. Och nu är jag redan igång med nästa plagg. Det är precis som tjejen i tygaffären sa -Har man en gång börjat sy till barnen är det svårt att sluta.

Foto: Johanna - finafynd.com  


Kommentarer
Postat av: Helena

:)

2012-01-27 @ 06:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0