Som en smäck!

Idag tog jag steget. Löpsteget. Det första på väldigt länge. Och det kändes riktigt bra. Motion är nyckeln till lycka. Och nyckeln till mycket annat också såklart. Jag blir glad av att träna. En bättre mamma, sambo och människa. Så nu har jag bestämt mig. Nu får det vara nog med att beklaga sig över byxor som inte sitter bra och trötthet. Jag vill kunna fika klockan elva och äta min choklad vid teven på kvällen och ändå ha byxor som sitter som en smäck. Det var ju det där om inkomster och utgifter.

En av helgens inkomster blev Leilas ljuvliga kladdkakemuffins toppad med grädde och skivad banan. Mmmm! Det var länge sedan jag åt något så gott. Satt som en smäck!


 

Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa dom var verkligen SUPER:-)!!! Ja va ju inte ensam att tycka de sas:-) Lite åt med god aptit!!



Tack för senast vilken härlig prommenad vi gjorde å villket väder! Man kände verkligen att våren e i antågande, ja såg årets 1a nässelfjäril i dag,så nå't e på G :-) !!!!

2012-03-05 @ 12:38:38
Postat av: gunilla

Gud vad gott det ser ut, skulle inte vara så dumt

med det receptet

2012-03-05 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0