Vårsol

 

 

Tjugo grader varmt! Nu tror jag våren är här för att stanna. Så idag har jag tvättat vinterjackor och termobraller och putsat vinterskor. Blir det lite kyligt någon dag får fleecen göra nytta under vårjackan. Jag är på renshumör. Ut med det gamla och in med det nya. Kanske inte köpa nytt utan plocka fram annat ur skåpen. Saker som inte använts på länge. Som känns som nya igen. Sätta några äppelkvistar i en vas som har stått längst in i skåpet länge. Eller använda en gammal gardinvepa som löpare på köksbordet. Det gillar jag!

Imorgon är det fredag. Det gillar jag också!


Foto: Johanna - finafynd.com


Kommentarer
Postat av: Emma

Gardinvepa som bordslöpare (har massor som ligger i en låda) vilken god idé,den snor jag av dej,de e ok va?



Hoppas de e bra med er,

Denna helgen har vi fulltupp,de e Kalmarpucken ungar från hela landet e här,jojo spelar å ja + några till ska utfodra 250 ungar å en 30-tal ledare,men vi slipper laga maten....



Kommer hjärna någon dag å gå en härlig vårprommenad,de e så vackert ute hos er.



Ha De gott

Hälsa familjen

2012-03-23 @ 22:03:21
Postat av: Johanna

Oj! Då har du fullt upp med att vara mattant i helgen;)

Vi vill gärna ha sällskap på promenaden!

2012-03-24 @ 19:25:38
URL: http://finafynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0