Sommarens klänningar

När jag är på loppis letar jag efter fynd både till mig själv och till butiken. Eftersom jag bara köper saker till min butik som jag själv vill ha hamnar jag ofta i dilemmat - behålla själv eller sälja. Är Fredric med handlar jag alltid till butiken, fram till dess att jag betalt iallafall *hoppas han inte läser detta ;)* Men jag har blivit bättre på att tänka behöver jag den verkligen.

På loppisrundan i fredags blev det lite av varje. Nu ville inte Liten att jag skulle fotografera idag så fler bilder kommer senare.

Liten kommer att bli ännu mer bedårande söt i den här ljuvliga Maddicken-klänningen.




Jag hittade en klänning till mig själv också. Inte för att jag kommer att bli bedårande men med ett linne under och snygga sandaler blir det nog inte så dumt.




Foto: Johanna - finafynd.com
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0