Vassa armbågar?

Som ni kanske minns är jag återförsäljare för Forever och använder flertalet av deras produkter själv.

Har du torra och nariga händer? Eller fötter och armbågar vassa som sandpapper? Det hade jag, men inte längre! Jag hade bara använt Aloe Propolis Cremen två gånger när jag märkte stor skillnad. Ett mirakel!
 



...Aloe Propolis Creme är utmärkt för torr hud. Den är både mjukgörande och återfuktande och absorberas snabbt av huden.
Den kan användas över hela kroppen, både som hand- och fotkräm och som dag- och nattkräm. På vintern är den perfekt, eftersom den inte innehåller något tillsatt vatten.
Den är också utmärkt vid babyvård. När du väl har börjat använda Aloe Propolis Creme förstår du varför den är en av våra mest populära produkter.

Priset är 250 kronor inkl moms. Skicka ett mail till [email protected] om du är intresserad eller om du så bara har lite frågor.

Imorgon ska jag ta ett kort på min sambos hemska armbågar. Det ultimata testet. Upp till bevis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0