177 bilder senare...

...sitter jag nu här vid datorn. Idag är Liten på dagis för att jag ska jobba med finafynd.com. Känns oerhört lyxigt att inte behöva sitta här vid datorn när alla gått och lagt sig eller svischa fram i butiken den timmen det snusas i vagnen under körsbärsträdet. Jag bestämde mig därför för att idag ska jag fotografera. I dagsljus. Till webbshopen. Men vad händer?! Det regnar. Och ljuset blir sådär grått och trist. Men lika bra att ta tilfället i akt. Ut i butiken med den gamla kameran. Just det, rekvisita. Hmm... en citron och några värmeljus var det enda huset kunde uppbringa.
 
 
 
 
 Riktigt dåliga förutsättningar. Men nu när jag tittar på bilderna blir jag alldeles varm om hjärtat! De blev faktiskt inte så tokiga. Det allra viktigaste för mig, som egen företagare, är att jag helt ärligt kan stå för det jag gör. Det måste kännas bra. Sen kan man ju hålla på i all evinnerlighet. Balansen mellan nu är jag nöjd och jag ska bara är inte alltid lätt att hitta.
 
Nu ska jag åka och hämta mina flickor och så ska vi åka och handla riktigt smaskigt lördagsgodis i den stooora godisaffären. Jag jobbar i den blå lådan (för er som inte vet, läs IKEA) i helgen, men lite tv-häng med godispåse, mannen och de stora barnen blir det tid till iallafall.
 
Ha en riktigt fin helg!
 
Foto: Johanna Alvemo - finafynd.com
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0