Gott från vår trädgård!

När jag stänger dörren till butiken för dagen gör jag det med en fin känsla i maggropen. Ni vet när det bara känns så bra. I lördags var det likadant. Jag förundras alltid över att det finns så många trevliga och härliga människor. Människor som jag kanske aldrig skulle ha pratat med annars. Butiken kommer att ha öppet ett par lördagar i höst och en lördag i början på december. Jag återkommer med mer exakta tider framöver. Men om du har vägarna förbi, knacka på. Är jag hemma öppnar jag gärna när som. Det går också bra att maila så bestämmer vi en tid, [email protected].
 
Nu finns det inte bara vackert för ögat i butiken. Det finns även något för dina smaklökar. Jag har för första gången gjort egen plommonmarmelad på våra egna plommon. Finns i flera olika sorters burkstorlekar och kostar 30-50 kronor. 
 
 
 
 
Fredric har i flera års tid gjort fläderblomsaft efter eget recept på flädern i vår trädgård. Finns nu att köpa i vackra flaskor för 50 kronor. 
 
 
 
 
Foto: Johanna Alvemo - finafynd.com

Kommentarer
Postat av: gunilla

Marmeladen var MUMS, jättegod

2012-09-17 @ 17:46:37
Postat av: Johanna

Vad roligt att du tycker det!!!
Kram Johanna

2012-09-18 @ 19:43:47
URL: http://finafynd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0