Nattduksbord

Jag är ganska nöjd med mig själv. Häromdagen lyckades jag förvandla det platta bruna paketet till det här. Visserligen monterar jag dagligen lampor och lådor på mitt jobb i det stora blå huset men möbler förekommer sällan. Och det är inte precis det roligaste jag vet. Tålamodet brukar tryta en aning ganska snart. Det räcker att jag öppnar paketet och ser påsen med alla olika sorters skruvar och plugg.
 
Men voilà, Liten och jag lyckades...
 
 
 
 
Jag har letat länge efter två äldre sängbord. Typ kommod. Men det är svårt att hitta två likadana och i bra skick dessutom. Plötsligt stod ett Hemnes sängbord på fyndavdelningen. Jag slog till. Köpte det och ett platt paket. Det blev inte så tokigt faktiskt. Nu saknas bara rätt sänglampor.
 
Förresten. Egentligen säger jag nattduksbord men det kändes som ett gammalt och förlegat ordval. Eller?!
 
Foto: Johanna Alvemo - finafynd.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0