Insnöad

Ibland kan jag snöa in. Och då menar jag inte bokstavligen utan jag menar att jag lätt fastnar för olika saker. Det kan vara Marabou choklad. Jag bara måste ha Marabou varje kväll. Eller deckare. Det har varit en lång period nu med Mari Jungstedt, Kristina Olsson, Viveca Sten... Fast i och för sig är jag nog fast för evigt. Ett annat exempel är leggings. Just nu bor jag i leggings och klänning. När jag var yngre hade jag en ängelperiod. Massor med änglar i hela lägenheten. Jag tycker fortfarande om änglar men de är inte lika många.
 
 
 
 
Varje dag klockan 8.00 och 16.05 på TV11 och TNT visas realityserierna Tori och Dean: Inn love och Tori och Dean: Home sweet Hollywood och gissa vem som gärna sitter bänkad. Nu kanske jag är tvungen att jobba eller så. Men är jag hemma så måste jag titta. Till och med Liten vill sitta med. Tåji å Deeen. En stund iallafall. Så... börja inte titta för då är du fast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0